ایده های خاص برای تزئین اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )

ایده های خاص برای تزئین اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )
اگر دنبال ایده های چیدمان و تزئین اتاق کودک هستید، حتما کلی هیجان زده اید! بدون شک نگرانی شما بابت تزئین اتاق و نتیجه ی خوب گرفتن قابل درک است. مثل هر پدر و مادر دیگری، شما هم میخواهید بهترین ها را برای کودک در راهتان انتخاب کنید و سعی هم دارید تا با مدیریت هزینه، بهترین انتخاب ها را داشته باشید. در ادامه ما چند ایده ی تزئین اتاق کودک و جزئیاتی که تاثیر به شدت زیادی روی دکور و زیباتر شدن فضا دارند، بررسی می کنیم. این ایده ها برای اتاق کودک و پسر مناسب اند و میتوانید بر اساس سلیقه ی خودتان نیز آن ها را تغییر دهید. این ایده های تزئین اتاق بسیار اقتصادی هستند و حتی تعدادی را خودتان هم می توانید درست کنید!
ایده های تزئین اتاق نوزاد در چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته؛ اکنون بسیاری از ما به دنبال انتخاب رنگ های شاد به غیر از آبی و صورتی برای کودکان خود هستیم و چند دلیل هم برای این کار داریم : هم آزادی بیشتری برای دکور اتاق به ما می دهد و هم دوست نداریم زیبایی رنگ ها به جنسیت کودکمان محدود شود. ایده هایی که با هم می بینیم برای همه ی سلیقه ها و کودکان دختر و پسر طراحی شده اند. 
از دیوار ها شروع می کنیم!

بهترین رنگ برای اتاق کودک چیست؟ 

اگر پدر و مادر اهل ترند و مد های جدید باشید، حتما متوجه شده اید برای رنگ زدن دیوار، ایده های بهتری به جز رنگ زدن کل دیوار وجود دارد. استفاده از رنگ های سبز پاستلی، بنفش خیلی کمرنگ، آبی پاستلی و ... می توانند برای رنگ تمام دیوار ها مناسب باشند ولی می توانید رنگ زدن بخشی از دیوار را هم امتحان کنید.
ایده های خاص برای تزئین اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )
زمینه ی سفید دیوار با نقاشی های شکل رنگین کمان، گل و برگ ظاهر خیلی بامزه ای به اتاق می دهند. یا حتی می توانید نصف دیوار را رنگ کنید یا با رنگ های پررنگی مثل نارنجی یا سرمه ای طرح های خوبی روی دیوار بزنید.
ایده های خاص برای چیدمان سیسمونی اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )

دیوار اتاق کودک را چطور تزئین کنیم؟

لامپ های نئونی اسم نوزاد، قفسه های دیواری ساده، قاب نقاشی های بچگانه همه ایده هایی هستند که به اتاق کودک شما روح می بخشند. لامپ های نئونی با هر اسمی قابل سفارش هستند. قفسه های دیواری ساده با کتاب داستان های بچگانه، عروسک های کوچک و یا گلدان گل های مصنوعی یا طبیعی قابل پر شدن هستند.
ایده های خاص برای تزئین اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )
برای قاب نقاشی هم می توانید ایده های زیادی داشته باشید؛ مثلا حیوانات جنگل، نوشته های کوتاه گرافیکی، قلب ساده حتی نقشه ی جهان تبدیل به تابلوهای خاص و باکلاسی برای اتاق کودک می شوند.
ایده های خاص برای چیدمان سیسمونی اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )

چه لوستری انتخاب کنیم؟ 

برای انتخاب لوستر اتاق، دستتان باز است ولی بهتر است لوستری انتخاب کنید که نور کم یا قابل تنظیمی داشته باشد. چشم های نوزاد به نور شدید و زیاد حساس هستند و لامپ های بزرگ، لوستر های چند شاخه ی پر نور برای اتاق کودک مناسب نیستند. یکی از انتخاب های اقتصادی می تواند استفاده از لوستر های حصیری با توجه به تم اتاق کودک شما باشد. و یا لوستر های رنگی رنگی هم ظاهر خوبی به اتاق شما می دهند. معمولا لوستر اتاق چیزی نیست که سریع تغییرش بدید و مدل جدیدی بخرید. با خریدن یک لوستر مناسب با کیفیت می توانید حتی در سال های نوجوانی فرزندتان از آن استفاده کنید!
ایده های خاص برای تزئین اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )
البته ایده های تزئین سقف اتاق به اینجا ختم نمی شود. ایده های دیگری هم داریم. آویز های عروسکی، درست کردن ابر با پنبه، ریسه های تزئینی پارچه ای هم بسیار نتیجه ی خوبی به همراه دارند. مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید.

چطور چادر بازی کودک بسازیم؟ 

حتما شما هم در کودکی عاشق این بودید که با بالش و لحاف برای خود چادر بازی درست کنید. می توانید این کار را برای کودک خود هم انجام بدید. درست کردن چادر بازی بسیار راحت هست و در تصویر زیر به صورت کامل شرح داده شده:
چطور چادر بازی کودک بسازیم؟ + راهنمای تصویری
چادر بازی در کنج اتاق می تواند هم برای کودک شما محل دنجی باشد و هم شما می توانید همراه با او در این چادر بازی کنید. با انجام این کار، هدیه ی دوست داشتنی به فرزند خود می دهید.

همه ی کودکان نقاشی روی دیوار را دوست دارند!

روی دیوار جایی برای نقاشی کودک قرار دهید. باور کنید که انجام این کار ساده به شما در سال های آینده یادگاری خوبی می دهد و کودک شما نیز بسیار سرگرم می شود. همه ی کودکان نقاشی روی دیوار را دوست دارند. اگر محلی برای نقاشی روی دیوار برایشان در نظر بگیرید، بقیه ی دیوارهای شما از خطر حفظ می شوند؛ چون کودک شما می داند که فقط روی یک دیوار و در محل به خصوصی اجازه ی نقاشی دارد. اگر هم جایی مستاجر هستید جای نگرانی نیست! یک رول کاغذی روی دیوار که مناسب قد کودک است می تواند به شدت برای این کار مناسب باشد. رول کاغذی را می توانید در خانه های دیگر و اتاق جدید کودک هم استفاده کنید و به صورت یادگاری آن را نگه دارید. 
ایده های خاص برای چیدمان سیسمونی اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )

تخت نوزاد را چطور تزئین کنم؟ 

بالش های فانتزی همیشه وسوسه کننده هستند. می دانم که با دیدنشان دوست دارید همه را بخرید و روی تخت نوزاد بچینید. ما در مقاله ی قبلی در مورد انتخاب بهترین بالش برای نوزاد صحبت کردیم. اگر نمیتوانید در مقابل وسوسه ی خرید بالش مقاومت کنید هیچ اشکالی ندارد ولی مطمئن شوید که نوزاد شما حداقل تا 6 ماهه ی اول بدون هیچ بالش یا ملافه ی اضافه ای در تخت می خوابد. انتخاب سرویس خواب مناسب میتواند ظاهر اتاق شما را تکمیل کند. ما در فروشگاه اینترنتی کیدبو، سرویس خواب های مختلف و متنوعی از برند ترک کیدبو ارائه می دهیم که از جنس 100درصد پنبه هستند تا هیچ نوع آلرژی و حساسیت پوستی برای کودک شما ایجاد نکنند. با انتخاب سرویس خواب مناسب شما در هزینه هم صرفه جویی کرده اید! چون ست های زیبا و با کیفیت می تواند آخرین تکه ی پازل برای تزئین اتاق کودک شما باشند. 
ایده های خاص برای چیدمان سیسمونی اتاق نوزاد ( دختر و پسر+ عکس )
اگر این مقاله برای شما مفید بوده، با اشتراک گذاری به دیده شدن بیشتر آن به ما کمک کنید. ایده ی دیگری هم در مورد تزئین اتاق کودک دارید؟ مشتاقیم که از شما بشنویم!

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    گلشن دانش
    22شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی