معرفی بهترین سرویس های رو تختی نوزاد و کودک + برند ترک کیدبو kidboo

معرفی بهترین سرویس های رو تختی نوزاد و کودک + برند ترک کیدبو kidboo
سرویس رو تختی کودک و نوزاد، یکی از مهم ترین و ضروری ترین خرید های سیسمونی است. این وسیله بیشتر از هر چیز دیگری به کار شما می آید و از همان ابتدا، حتی در بیمارستان نیز شما به این ست نیاز دارید تا نوزادتان را درونش قرار دهید. از بهترین چیزهایی که در مورد ست های رو تختی کودک وجود دارد این است که همه ی چیزهای مورد نیاز را در یک خرید دریافت می کنید. بعد از خرید ست رو تختی، تنها چیزی که لازم است چیدن آن روی تخت یا گهواره ی کودکتان است. با این حال پیدا کردن یک سرویس خواب کامل چیزی فراتر از سبکی و راحتی ست. قبل از خرید سرویس خواب کودک، لازم است حتما به این 4 نکته توجه کنید:

1-در انتخاب رنگ رو تختی محدودیتی نداشته باشید! از بین رنگ های دخترانه و پسرانه انتخاب کنید. 

رنگ هایی مثل آبی و سفید برای پسر بچه ها و رنگ های صورتی و کرم برای دختر بچه ها مناسب تر است. حتی شما میتوانید از مدل هایی مثل سرویس رو تختی 9 تکه برند کیدبو با طرح خرس مهربان استفاده کنید که هم برای کودکان دختر و هم پسر بسیار مناسب است و زیبایی اتاق فرزند شما را تکمیل می کند. سرویس رویال با تاج سفید هم دخترانه و پسرانه است و با همه ی رنگ های اتاق کودک شما ست می شود!

2- دقت کنید که ست رو تختی شامل چه چیزهایی می شود

ست های روتختی، معمولا از چندین تکه کالای خواب تشکیل شده اند و محتویات هر سرویس، ممکن است بسته به برند متفاوت باشد. به طور مثال سرویس های خواب برند ترکیه ای کیدبو شامل بالش، دو عدد رو بالشی، دو عدد محافظ بالشی کنار تخت، یک لحاف و کاور لحاف همراه با یک عدد ملحفه هستند که نهایت آسودگی را با خرید یک سرویس برای شما به ارمغان می آورند. شما می توانید بسته به نیاز و بودجه ی خود تصمیم بگیرید که از چه برند و ست چند تکه ای خریداری کنید. 

3- سرویس خواب با سایز مناسب را پیدا کنید.

هنگامی که در حال خرید سرویس خواب برای کودک خود هستید، در نظر داشته باشید که مانند سایر محصولات اندازه های مختلف کوچک و متوسط و بزرگ دارند. قاعده ی کلی این است که اندازه ی تخت و تشک یکسان باشند و لحاف و پتو باید بزرگ تر از تشک باشد. بنابراین بر اساس قد و اندازه ی کوچولوی خود، ست رو تختی مناسب را تهیه کنید

4- مطمئن شوید که شستن آن راحت است.

هنگام انتخاب ست روتختی کودک، مطمئن شوید که تمام تکه ها از پارچه ای نرم، قابل تنفس و قابل شستشو با ماشین لباسشویی مانند پنبه یا کتان ساخته شده اند. با توجه به این که سرویس های خواب نوزادان بیشتر از هرچیز دیگری شسته می شود، پارچه های تترون یا بی کیفیت چیزی ست که حتما باید از خریدشان اجتناب کنید. اگر کیفیت پارچه کم باشد با چند بار شستن، رنگ و روی ست از بین می رود که این می تواند ضدحال بزرگی برای شما باشد. پارچه ی ست های روتختی کیدبو همه آنتی باکتریال و از جنس کتان و پنبه بوده که شستشو را برای شما راحت تر و کیفیت را برای استفاده های طولانی تضمین می کند.
در نهایت، انتخاب ست رو تختی مناسب کودک برای راحتی و ایمنی آنها ضروری است.پیشنهاد می کنیم که پارچه های نرم، قابل تنفس و قابل شستشو با ماشین لباسشویی مانند پنبه و کتان را برای محافظت از پوست حساس کودک خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که تخت و تشک هم اندازه باشند و پتو بزرگتر از تشک باشد. شستن ملحفه حداقل دو بار در هفته با استفاده از مواد شوینده ملایم باعث تمیزی و بهداشت آن می شود. علاوه بر این، برای محافظت بیشتر از یک محافظ تشک یا پد ضد آب استفاده کنید. با اجتناب از ملحفه و پتوی اضافه در تخت خواب که می تواند خطر خفگی را ایجاد کند، ایمنی را در اولویت قرار دهید. 
برای انتخاب سرویس رو تختی مناسب به راهنمایی بیشتر دارید؟با ما تماس بگیرید!

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    گلشن دانش
    1مهر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی